niedziela, 9 marca 2014

Women's Day :)

Hej :D
Trochę spóźnione, ale wszystkiego najlepszego dziewczyny :D U mnie w szkole chłopcy się postarali i kupili nam tulipany. Nie mogę się doczekać lata. Właściwie, to już niezależny mi nawet na tym wolnym, chcę tylko, żeby było codziennie znowu po 30C :) A do tego jeszcze daleka droga, skoro rano jest ok. 0 :c
Dzisiaj będzie krótki post, ale chcę się pochwalić, co dostałam :)   ( jaka ja skromna xD). Przepraszam odgórnie za jakość, robione telefonem, bo aparatem dziwnie wychodziły. Ta sukienka będzie moją motywacją do ćwiczeń, jest bardzo ładna jak się ją nałoży :) Niestety, w moim stanie lepiej nie pozować do żadnych zdjęć...
 Jeszcze tylko jakieś ładne buty i będę miała gotowy strój na bal 3-gimnazjalisty :)
Jak wam minął dzień kobiet?
Pozdrawiam :D



18 komentarzy:

  1. świetny blog :) bardzo mi sie podoba

    co powiesz na wspólna obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely pieces! :)

    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a cute necklace. ;-)
    Lovely greets <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely necklace!!


    see u on my blog
    Style shouts

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny naszyjnik! Masz talent do pisania:) Bardzo mi się podoba.
    sparkle-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thats a beautiful dress, super cute necklace!Thanks for taking the time to visit...May your week be creatively composed!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny blog Wszystko mi sie podoba :) będę tutaj częściej zaglądał ps. Obserwuję liczę na rewanż Pozdrawiam http://radoksofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there!
    Do you wanna join my giveaway at:
    http://www.rebellionaire.net/2014/03/giveaway-feat-stylegodis.html

    You can win a 50Dollar gift card at www.stylegodis.com :)
    Check it out if you dont mind to!

    OdpowiedzUsuń
  9. Your blog is lovely! Following you now, would be nice if you could follow me as well :)
    <3

    www.ohsoboheme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w 3 klasie nie miałam balu, urządziliśmy sobie ognisko (zarazem jedyne całą klasą)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Amazing dress, so gorgeous. Lovely necklace. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! *__*


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  13. love this post dear friend♥
    have a amazing week!!!♥♥
    New post on my blog
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Alexxa, I didn't receive flowers at womens day. I was sad for this, but now no more! I loved this dress! I hope your day was so good! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. HI, you have a great blog. Would you like to follow each other? Let me know. I wish you a nice day. :)

    OdpowiedzUsuń