sobota, 15 lutego 2014

Spektakularny powrót :D

Hello my friends :D I come back :D Nie pisałam od września, ale mam zamiar się poprawić i wznowić bloga <3 I miss you so much <3 Taki tam, angielski :D Na blogach się zawsze słodziło, więc i ja trochę posłodzę :D Aktualnie jestem w ostatniej klasie gimnazjum, a za 7 tygodni mam egzaminy na koniec. Mimo to, ja nadal nic nie umiem :) Ostatnio, przez moją przerwę grałam w Assasins Creed 4 Black Flag w języku niemiecki i mi się ta gra bardzo spodobała. Aktualnie gram w Assasins Creed 3, jestem dopiero na początku, ale już mi się ta gra podoba. Od miesiąca się odchudzam. Ćwiczę z Mel B, a ostatnio odkryłam ''Skalpel'' E. Chodakowskiej. Nie widzę efektów, ale widzą je moi znajomi :D Czyli działa, a do balu jeszcze trochę :D
I'm so fat and ugly :C
Na koniec, wielkie odkrycie tajemnicy, czyli: jak ja wyglądam na żywo? Odpowiedź obok :D
Gettings, Aleksandra :)


But happy :D

22 komentarze:

  1. Ciekawy blog,
    Zapraszam do mnie.
    www.lifewithdelias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. welcome back! ;) nice pictures!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  3. Great photo effects! Have a great and productive week ahead!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alexxa zadowolony jesteś z powrotem! Nie wiedziałem, że w tę grę! buziaki i dobry tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this post!!! and love youu♥♥♥
    have a amazing week dear!!
    New post on my fashion blog
    http://bfshion.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  6. you look so pretty! x
    There's a giveaway on my blog. Hoping you could join :)
    ❤ http://itsnicoleperez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. very cool pics,love your blog,i'm follow you
    i wait you on my blog
    tr3ndygirl.com
    have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  8. pretty photos :)!

    www.lisalovescoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. So cute pics. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  10. Po sobie zawsze ciężko zobaczyć efekty ćwiczeń ale na pewno jakieś są :D
    + zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. I pomyśleć, że rok temu ja pisałam ten test :)

    OdpowiedzUsuń