środa, 9 stycznia 2013

''Rzeczywistość jest szara, a my jesteśmy taksówkami''

Po świętach, znając życie, zapewne przytyłam ;(
Mam nadzieję, że następnym razem '' magia świąt'' jakoś to powstrzyma :D
Ale dobra, wracam na świat, szary i bury. A co się w tle wyróżnia? Oczywiście ja ( skromność xd ) i żółte taksówki :D
Zdjęcia z nimi, według mnie to coś fantastycznego ( jeśli są na szarym/brązowym tle). Nie wiem, co mnie w nich tak przyciąga, ale to jest takie... nawet nie wiem jak to nazwać xD. Cały pokój mam w takich obrazach z taksówkami, a co najgorsze, zastanawiam się nad fototapetą :D. Ale wracając do tematu życia ( i śmierci) minęły już pierwsze dni szkoły. ''Znowu to samo...'' -moje pierwsze słowa na widok znajomych. Omijając ich, podeszłam do koleżanek, które opowiadały, co dostały. Tablety, netbooki, telefony, aparaty i w kółko... aż się trochę ''urażona'' poczułam, bo ja dostałam coś o niebo skromniejszego, czyli średni obraz taksówki w 3D no i mandarynki... Mi się podoba, ale coś mi się nie chce wierzyć, żeby takie rzeczy podostawały, jak z socjala obiady w szkole jedzą -_- ale ok. ''Rzeczywistość jest szara, a my jesteśmy taksówkami''. Wdech, wydech. Ok. Dalej. Moja szkoła przystąpiła do projektu '' Omnibus''. Polega ona na losowemu dopasowaniu uczniów do matematyki/chemii/biologii/angielskiego/fizyki/polskiego/ historii i kazaniu mu na to obowiązkowo chodzić i siedzieć do 18 ;( Ja jestem na angielskim, co było chyba najlepsze z możliwych, bo polski i historia były w tamtym semestrze ( każda osoba może tylko na jeden przedmiot). Więc z tylu złego, lepiej angielski :D. No i nauczyciele mnie zaczepiają w dziwny sposób.... Np. stoję sobie przy oknie, a najgorszy nauczyciel w szkole do mnie podchodzi i '' Cześć Ola, co tam?''. Takie trochę dziwne ale ok... Jak wam minęły pierwsze półtora tygodnia szkoły? Ja za 2 dni mam ferie  ;D

16 komentarzy:

  1. Też uwielbiam takie zdjęcia. W ogóle uwielbiam takie zdjęcia, gdzie tło jest szare, a jeden element jest kolorowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym , żeby w Polsce jeździły takie taksówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez pewnie troszkę przytyłam:/

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ferie :D
    i też lubię motyw nowojorskich taksówek :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam już ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olá, obrigada pela visita e pelo carinho, amei :)
    Apareça sempre, será muito bem vinda!!
    Beijos,

    lolaporlola.blogspot.com

    Instagram: stephanieparizi

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się podobają żółte taksówki na szarym tle ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. O mogłabym mieć plakat w pokoju z taką żółtą taksówką ;)
    Też zaczęły mi się feryje, za wcześnie ciut...

    OdpowiedzUsuń