niedziela, 27 stycznia 2013

Fifa 11, koniec ferii & co

Hej ;)
Tego było jak na próbkę xd
Dzisiaj chciałabym was poinformować, że województwo lubuskie, jak i parę innych województw kończy dziś ferie zimowe ;(
To bardzo źle, ponieważ w następnym tygodniu mam sprawdzian z chemii, fizyki i matematyki. No i ogólnie jest źle, ponieważ jest poniedziałek ;( Ale no cóż, raz na wozie, raz pod wozem. Kolejnym świetnym faktem jest to, że mój tonik na pryszcze, który mi pomagał, się skończył, akurat dzisiaj, a ja mając cerę tłustą, mam dość duże ''schłonności'' do ''hodowania'' pryszczy. Ale no cóż, jeśli dobrze pójdzie, nowy tonik dostanę w przyszłym tygodniu *desperacyjny śmiech* Ale ok.
Miałam lepszą jakość, ale ok xd
Ściągnęłam sobie z internetu Fifę 11 na nintendo ds. Cel tej interakcji był taki, aby zapoznać się z zasadami gry i piłkarzami. Są dwa tryby gry, be a pro i classic. Wybrałam be a pro. Ta gra cholernie wciąga xd.
W piątek, byłam u koleżanki ( Krystyny), aby nocować. Cały dzień na kompie, drugi nie lepiej. To lubię ;)
Zmieniając temat, ostatnio, czytając wasze komentarze, nieźle się ubawiłam. Występowały  te normalne typu '' fajny post'', ''nice blog'' itd. no i te z wersji ''kopiuj, wklej'' typu '' nice outfit'' (?) albo czytelnik polski, a komentarz po angielsku xd. Ale ok.
To tyle na dziś, pa ;D

13 komentarzy:

  1. blehh też skończyłam ferie xd i źle mi z tym :D Mieszkam dość niedaleko od zielonej góry ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. też mi się ferie skończyły :<
    I <3 Fifa XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for stopping by and nice new post!Happy Thursday!
    Come back soon to visit on Cosa Mi Metto???
    Win $50 gift card to buy amazing jewels on Jeweliq!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, i dont like fifa, but my fiancée loves! Good tests for you, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Happy Friday dear! Thank you for your visit!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Alexxa, i'm come back to say nice weekend! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your sweet commment :)
    What about following each other? Just let me know!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się nawet nie zaczęły jeszcze ferie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. weź dodaj coś nowego ! :d

    OdpowiedzUsuń